ITHJ.nl logo

telefoon +31(0)418-664010

gsm +31(0)6-53182035

e-mail: info@ithj.nl

skype:henk1602

Frequently Asked Questions

In onderstaande lijst treft u regelmatig gestelde vragen en de antwoorden daarop aan.


Q1: Kan ik Track&Trace ook op mijn mobiele telefoon gebruiken?

A1: Ja, Track&Trace kan ook op een mobiele telefoon worden gebruikt.
Voorwaarde is wel dat de telefoon internet-mogelijkheden heeft, en u dient te beschikken over een abonnement dat toegang tot internet omvat.
De meeste telefoons zullen niet in staat zijn om de uitgebreide user-interface incl. de landkaarten van Track&Trace te laten zien, daarom is er een speciale pagina gemaakt waarop de gegevens van de voertuigen in tabelvorm zijn te raadplegen.
Via pagina www.ithj.nl/tracking/locaties.aspx kunt u deze gegevens benaderen.
Om een snelle toegang te bieden kunt u in uw telefoon het beste een bookmark of favoriet instellen, daarbij kunt u desgewenst meteen de aanmeldgegevens toevoegen.
U stelt bijvoorbeeld als pagina in: www.ithj.nl/tracking/locaties.aspx?user=xxx&password=yyy (vervang xxx en yyy door uw eigen gebruikersgegevens)

Optioneel kunnen ook nog de longitude en lattitude opgevraagd worden bij ieder voertuig, dat doet u door achter de url de parameter &coord=1 toe te voegen. Bijvoorbeeld: www.ithj.nl/tracking/locaties.aspx?user=xxx&password=yyy&coord=1


Q2: Kan ik zelf mijn wachtwoord veranderen?

A2: Ja, het wachtwoord is aan te passen als u aangemeld bent bij Track&Trace d.m.v. de knop "Administratie"
U komt dan op de pagina "Administratieve functies", via de knop "Login beheren" kunt u het nieuwe wachtwoord opgeven.


Q3: Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

A3: Indien u uw wachtwoord niet meer weet dient u contact op te nemen met ITHJ.nl
Zie de contactgegevens rechtsboven op het scherm.


Q4: Kan ik meer ruimte op het scherm gebruiken voor de landkaart?

A4: Ja, U kunt (bij gebruik van Internet Explorer) meer ruimte op uw scherm krijgen."
Druk als de browser is geopend op F11, u schakelt dan de "Kiosk mode" ook wel "Full screen" mode van de browser in.
De navigatie en eventuele hulpbalken zullen verdwijnen en er komt extra ruimte beschikbaar voor de landkaart. Indien u met uw muis aan de bovenkant van het scherm komt zal de navigatiebalk weer in beeld schuiven zodat u die desgewenst kunt gebruiken. Als u de muis vervolgens weer wat naar beneden laat gaan op het scherm, dan zal de navigatiebalk weer verdwijnen.
Door nogmaals op F11 te drukken wordt de normale mode van de browser weer hersteld.